Made Skip to content

Office & Business

Coördinator

Team Made Lunch Inspiration

Made zoekt iemand om onze Office & Business coordinator Kathleen (3/5de of 4/5de met de optie om te evolueren naar een fulltime) bij te staan om de best mogelijke context te creëren waarin onze designers, strategen en managers innovatie en design projecten kunnen realiseren.

We zijn sterk gegroeid en zijn van plan om verder te schalen in de komende jaren! En dus kijkt Kathleen uit naar een leuke en gedreven collega aan haar zijde om onze unieke werkomgeving te managen.

  • Ben jij iemand die graag orde schept, oplossingen zoekt en mensen helpt?
  • Ben je op zoek naar een omgeving vol creatieve en getalenteerde collega’s?

Dan moeten we eens praten!

Wat zal je doen?

  • In orde brengen en houden van de personeelsadministratie (contracten, arbeidsreglement, car policy, sociaal secretariaat, etc…).
  • Vragen van teamleads, management en werknemers over vakantiegeld, sociale wetgeving, extra legale voordelen behandelen samen met ons sociaal secretariaat.
  • Supporteren bij het voorbereiden en optimaliseren van de Made boekhouding. We werken met een boekhouder maar doen veel boekingen en voorbereidingen zelf.
  • Ondersteunen bij de maandelijkse facturatie aan klanten.
  • Ondersteunen bij het afhandelen van bank- en financiële zaken.
  • Verbeteren en onderhouden van de Made infrastructuur (IT, office, catering, kantoor benodigdheden, workshop materiaal, …): oplossingen zoeken (samen met experten ter zake) en implementeren.
  • Ondersteunen bij het voorbereiden en indienen van subsidie- en/of aanbestedingsdossiers voor Made of voor klantenprojecten.
  • Ondersteunen bij juridische projecten (bv. opmaak van contracten, GDPR, …).
  • Ondersteuning bij het organiseren van Made events zowel voor het team als voor en met klanten.
  • De ontvangst van bezoekers op het Made kantoor.
  • Algemene bedrijfsadministratie, klasseren en archivering, zowel digitaal als fysiek.
  • Management assisteren bij verschillende zaken in de algemene bedrijfsvoering.
  • De Made kennis databank (op Notion) helpen aanvullen en up to date te houden.
  • Op orde houden van het Made kantoor.



Functie vereisten:

  • Bachelor- of masterdiploma en 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Punctueel, ordelijk, secuur en behulpzaam.
  • Zeer vlot in de omgang met een positieve mindset.
  • Gaat uitdagingen niet aan de kant maar bespreekt ze pro-actief.
  • Lost problemen op voor ze zich stellen (oplossingsgericht).
  • Betrouwbaar en discreet.
  • Sterk met cijfers, ervaring met boekhouden is een plus maar geen vereiste.
  • Naast Nederlands kan je ook vlot in het Engels je job uitvoeren.
  • Een rijbewijs is een pluspunt

Wat Made te bieden heeft:

  • Een job in een bedrijf met heel veel aandacht voor de menselijke kant.
  • Werken in een organisatie die streeft naar positieve impact door innovatie en design.
  • Een team vol boeiende, internationale en straffe talenten creëren samen een unieke cultuur.
  • We groeien snel en zien je graag met ons meegroeien. Ontdek zelf waarin je het sterkste bent en groei met ons mee!
  • Een zelforganiserende structuur (check Holacracy) en open cultuur.
  • Opleidingen binnen diverse domeinen van je job.
  • Een competitieve verloning en extralegale voordelen.
  • We staan open voor een deeltijdse invulling van deze job, maar hopen om op termijn door te groeien naar een voltijdse rol over de komende jaren, aangezien we een grote groei van het team voorzien.
Lunch at office - Made #together

Are you interested? Get in touch!

Make us an offer we can’t refuse. If you know how to push for win-win situations, you will certainly find an environment that enables you to do so at Made. You could be joining our Fajita Fridays soon.

Apply now

Antwerp office

Klokstraat 12A
2600 Antwerp
Belgium
BTW BE0809.023.055

Getting here